top of page

Как държим цените
си ниски

Какво взимаме предвид

В ценообразуването на всеки един проект се съобразяваме с редица индивидуални фактори, защото всеки проект е различен. Първите неща, от които се интересуваме е колко е голям проекта и за колко време можем да го изпълним, а също така и какво ще бъде приложението на проекта - интернет или телевизия. Това са основните фактори, които формират цената. Оттам нататък всичко е въпрос на оптимизация, а ние сме много добри в това. 

Как се научихме да оптимизираме

Представете си студент по режисура, който в продължение на 4 години обучение, без почти никакъв бюджет трябва да заснеме около десетина късометражни филми, на реални локации, които обикновено са скъпоструващи, с доказани актьори, повечето звезди с високи хонорари и снимачен екип, за който трябва да се осигури транспорт, кетъринг и настаняване, особено ако снимките са извън София. 

 

Всички ние от Film Street Creative Studio сме минали именно през това и сме добре обучени как да се справяме и да постигаме високи резултати - някои от студентските ни филми обиколиха света и спечелиха редица награди от международни кинофестивали. 

Именно, защото сме обучени да се справяме и с ограничени възможности, знаем как да оптимизираме работните ни бюджети и точно там е силата ни. 

НЕ натоварваме бюджета с нищо излишно

 

В зависимост от спецификите на проекта и желанията на клиента, предлагаме точната техника, точното количество осветление и точният брой хора в снимачния екип, без излишни средства, което драстично намалява бюджета на проекта. Свеждаме снимачните дни до минимум, като повечето ни проекти се реализират в рамките на един снимачен ден. 

 

В постпродукцията и монтажа на видеото ние не калкулираме работата си почасово. Цената не зависи от това колко време ще седим на компютрите, за да сглобим видеото.

Защото зад всеки бизнес стои някой човек 

 

И не на последно място - винаги се съобразяваме с възможностите на клиента, защото знаем, че всеки бизнес има нужда от позициониране в интернет, но не всеки има капитал за това, особено, когато прохожда. Стараем се да не отпращаме никой и да не отказваме работа. 

 

Спомняме си времето, когато самите ние стартирахме като бизнес и нямахме почти никакви възможности, затова в началото е много важно някой да ти подаде ръка.

 

Ние я подаваме, за да вървим напред заедно. 

bottom of page